Polityka gwarancyjna
Polityka gwarancyjna
KuKirin zapewnia niezawodną gwarancję, która jest realizowana w możliwie bezproblemowy sposób. Jeśli Twój produkt KuKirin ma problem związany z gwarancją, musisz zachować oryginalny dowód zakupu, ograniczoną gwarancję i kwalifikujące się roszczenia gwarancyjne, aby zweryfikować kwalifikowalność gwarancji.
KuKirin oferuje 12-miesięczną gwarancję (6 miesięcy na akumulator) na wady wykonania i/lub materiałów od daty zakupu. Jesteśmy odpowiedzialni za rozwiązywanie problemów oraz oferowanie bezpłatnej usługi naprawy lub wysyłanie części zamiennych w celu rozwiązania problemów, z wyłączeniem problemów spowodowanych przez jakiekolwiek zachowania osobiste, nadużycia, niewłaściwe użycie, zaniedbanie lub wypadek (np. jazda w mokrych warunkach, upuszczenie deski itp.).
Należy pamiętać, że oferujemy gwarancję wyłącznie na hulajnogi zakupione na kukirin-escooter. Jeśli zakupiłeś produkt na innej platformie lub u innego sprzedawcy, skontaktuj się ze swoim dostawcą w celu uzyskania gwarancji.
KuKirin oferuje następujące rozwiązania.
W przypadku prostych problemów wyślemy części zamienne i zaoferujemy instrukcje wideo.
Jeśli masz kilka problemów ze swoją hulajnogą, w zależności od sytuacji podejmiemy decyzję o wysłaniu hulajnogi do naprawy.
Wszystkie naprawy (opłaty za robociznę) i części będą odpłatne, jeśli nie są objęte gwarancją (na przykład w sytuacjach takich jak awaria hulajnogi elektrycznej/roweru elektrycznego spowodowana przedostaniem się wody lub niewłaściwym użytkowaniem). Klient będzie odpowiedzialny za opłaty za przesyłkę przychodzącą i powrotną.
Proces:
Krok 1: Skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub WhatsApp i podaj numer zamówienia, film lub zdjęcia problemu, abyśmy mogli go sprawdzić.
Krok 2: Po sprawdzeniu problemu zaproponujemy rozwiązanie, dostarczymy części zamienne lub wyślemy je do centrum napraw w celu uzyskania rozwiązań naprawczych.
GWARANCJA UTRACI GWARANCJĘ I WSZELKIE UPRAWNIENIA Z NIEJ UTRACIĄ SIĘ W NASTĘPUJĄCYCH SYTUACJACH:
●Produkt nie został skomercjalizowany przez firmę KuKirin ani żadnego z jej autoryzowanych dealerów.
●Produkt został zmodyfikowany lub naprawiony przez nieautoryzowanych techników i/lub przy użyciu wadliwego, zmodyfikowanego lub nieoryginalnego sprzętu/akcesoriów.
●Produkt uległ wypadkowi lub uszkodzeniu spowodowanemu czynnikami zewnętrznymi, warunkami atmosferycznymi lub innymi tego typu zdarzeniami.
●Usterki wynikają z brudu, zanieczyszczeń, wody, ciał obcych itp., jeśli ma to zastosowanie.
●Produkt był używany podczas deszczu i/lub przejeżdżał przez zbiornik wodny o głębokości większej niż 4 cm.
●Seria / kody / znaki identyfikacyjne produktu lub części, które zostały usunięte / nieczytelne, wykonane oznaczenia lub wytłoczenia, wykonane do różnych celów. Części zamienne lub oryginalne części wykazują wgniecenia, wstrząsy mechaniczne, pęknięcia termiczne lub inne, pęknięcia itp., których nie można przypisać ich.
● Uszkodzenia i wady powstałe na skutek nieprawidłowego obchodzenia się i transportu ze strony kupującego.
●Zmiany pierwotnego stanu produktu na skutek czynników naturalnych (korozja, kondensacja itp.) na skutek niewłaściwych warunków przechowywania.
●Produkt nie był używany zgodnie z warunkami zawartymi w instrukcji obsługi. – link Wady produktu wynikają z wandalizmu lub podobnych przyczyn.
●Upłynął okres gwarancji.
●Produkt został zgubiony lub skradziony.
●Produkt otrzymano bezpłatnie lub jako przedmiot gratisowy.
●Kupujący nie mogą przedstawić odpowiedniego dowodu zakupu produktów.
●W produkcie zainstalowano nieobsługiwane oprogramowanie lub oprogramowanie sprzętowe.
Wsparcie:
Skontaktuj się z nami na support@kukirin-scooter.pl